Gebruikt u MultiPress van de firma Dataline / TNR? En wilt u af van het handmatig inboeken van orders?

Dan bent u bij Conneo Software aan het juiste adres. Als vaste partner van Dataline / TNR hebben wij veel ervaring in het koppelen van MultiPress aan externe systemen, zoals inkoopapplicaties van klanten.

Wanneer is het mogelijk om orders automatisch in te boeken in MultiPress? 

Scenario 1: grote verzekeraar

Stel dat u levert aan een grote verzekeraar. En deze verzekeraar verstuurt zijn inkooporders digitaal vanuit zijn inkoopapplicatie SAP. U kunt de bestelling dan ontvangen als XML bestand.

Scenario 2: u produceert voor een online drukwerkverkoper

Stel dat u produceert voor één van de grote online drukwerkverkopers. Zij verwerken alle bestellingen digitaal en kunnen u een XML- of JSON-bestand sturen met daarin de orderomschrijving.

Scenario 3: u wilt de orders uit uw eigen webshop inboeken

U hebt zelf een webshop laten ontwikkelen. De bestellingen die daaruit komen, worden nu per email afgeleverd en daarna handmatig ingevoerd in MultiPress. In overleg met uw ontwikkelaar kan de orderinformatie ook in een digitale vorm aangeboden worden, zodat deze automatisch verwerkt kan worden.

 

Hoe werkt een koppeling met MultiPress?

Onze Conneo Link software ontvangt de digitale bestanden (XML, JSON, of ander formaat). Na een controle op alle verplichte informatie en eventueel vervangen van artikelnummers door standaard calculatienummerswordt de order in de Conneo Flow applicatie geplaatst. Daarnaast wordt de order ingeboekt in MultiPress.

Binnen de Conneo Flow webapplicatie kunt u middels een standaard internetbrowser vanaf elke werkplek in uw bedrijf de orderstroom monitoren en ingrijpen als er foutmeldingen zijn. Zo houdt u altijd grip op deze geautomatiseerde verwerking.

 

Is het interessant voor mij?

Wanneer u één of meerdere van bovenstaande scenario’s herkent in uw bedrijf, neem dan eens vrijblijvend contact op via 038-2000 154. Samen bespreken we de mogelijkheden en wellicht bespaart u dan binnenkort veel repeterend overtypen van bestellingen. Met minder fouten en een hogere klanttevredenheid tot gevolg.