Het invoeren van ordergegevens is bij veel bedrijven een tijdrovend knelpunt dat handenvol geld kost. Zeker als het invoeren van ordergegevens allemaal met de hand moet gebeuren, gaat er vaak veel mis. Uw personeel raakt overbelast, er gaat een groot deel van de productiekosten in zitten, en uw klanten raken ongeduldig en ontevreden over de lange verwerkingstijd die er bij komt kijken en de menselijke fouten die gemaakt worden.
Hoe weet u wanneer uw orderstroom niet in flow is? Dit knelpunt is in uw bedrijf te herkennen aan steeds groeiende stapels werk in uw mailbox of op het bureau van de orderbegeleiders. Andere duidelijke indicaties zijn natuurlijk ontevreden klanten die opbellen over gemaakte fouten of over een (te) lange levertijd, en medewerkers die klagen over een te hoge werkdruk.
Het is dus goed te begrijpen dat u hier iets aan wilt doen. U wilt immers graag uw klanten tevreden houden en het handwerk voor uw personeel verminderen. Er zijn verschillende manieren om dit aan te pakken. Afhankelijk van het soort bedrijf dat u heeft, kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen uw klant zelf te laten bestellen in een klantgebonden bestelpagina, of via een webshop. Ook kunt u er voor kiezen om uw systeem te koppelen aan het bestelsysteem van de klant, of u kunt zelf een snelinvoer-scherm implementeren waarmee uw eigen medewerkers met minimale handelingen orders in kunnen voeren.
Conneo helpt u om uw orderstroom weer in flow te krijgen. Onze software helpt u de handelingen die komen kijken bij het invoeren van orders te beperken tot een minimum, en werkt goed in combinatie met uw bestaande bedrijfssoftware, waaronder Multipress, AccountView of Exact Online. Het is tijd om de flow weer terug te krijgen in uw bedrijf, en Conneo helpt u hier graag bij!