Maatwerkapplicaties door middel van standaard software. De haarlemmerolie voor jouw bedrijfsproces
De flexibiliteit van maatwerk met de kracht van standaard software
Eén van de frustraties die wij regelmatig van ondernemers horen is dat de bedrijfssoftware die ze gebruiken net niet helemaal goed bij hun bedrijfsproces past. Dat zorgt er voor dat er meer handelingen gedaan moeten worden dan nodig om bepaalde taken uit te kunnen voeren. Of het zorgt er voor dat je op een andere manier moet blijven werken dan je eigenlijk wilt.
Maar ja, de basis van het systeem is prima en alle historie zit er in. Je stapt niet zomaar over op wat anders.
Dat is één van de redenen dat wij Conneo Flow hebben ontwikkeld. Maar er zijn er meer, lees snel verder.
Aanvulling op je bestaande software
Wanneer je (min of meer) tevreden bent over je bestaande bedrijfssoftware, biedt Conneo Flow de volgende voordelen:
- Vervanging van onhandige invoerschermen door 'snelinvoer'-schermen, zodat met minder handelingen bijv. orders ingevoerd kunnen worden
- Rapportages op basis van informatie vanuit je bedrijfssoftware
- Beheerschermen voor automatische workflows
Vervanging van je bestaande software
Wanneer je van plan bent om je bestaande bedrijfssoftware te vervangen, neem dan Conneo Flow mee in je overweging. Conneo Flow is schaalbaar en werkt op basis van schermtemplates die rechtstreeks vanuit de database worden opgebouwd. Dit zorgt er voor dat wij heel snel een applicatie kunnen neerzetten, volledig aangepast naar jouw bedrijfsproces.
Wij hanteren het principe dat alle relevante informatie met maximaal twee klikken te bereiken moet zijn. Als je bijvoorbeeld een order invoert, kun je met één klik de orderhistorie van de klant opvragen. Of de voorraad van het bestelde artikel.
Hoe werkt Conneo Flow?
Conneo Flow werkt anders dan andere software. De basis is de door ons ontwikkelde Datastore. Vanuit deze flexibele database worden de schermen van de applicatie live opgebouwd. Conneo Flow gebruik je in de webbrowser, zodat het vanaf alle computers in je bedrijfssoftware te gebruiken is. Door het in de cloud te zetten, kun je van overal ter wereld bij je eigen bedrijfssoftware.
Wat er op het scherm staat leggen we vast in een template. Dit zorgt er voor dat we heel snel schermen kunnen aanmaken of aanpassen. Als je morgen een extra veld wilt toevoegen op de klantenkaart, is dat in 5 minuten geregeld.
Aanvullend op de schermen maken we achtergrondprocessen, die er voor zorgen dat dingen vanzelf gaan. Bijvoorbeeld voor het synchroniseren van gegevens met je boekhoudsoftware. Of voor het automatisch mailen van bepaalde rapportages naar je klant.