Als u leverancier bent van grotere instellingen of bedrijven, kunt u de vraag van uw klant verwachten om uw artikelcatalogus of webshop digitaal te koppelen aan het bestelsysteem van deze klant.

Al snel zal de term OCI (Open Catalog Interface) dan vallen, een standaard waarmee leveranciersystemen gekoppeld worden aan het bestelsysteem van de instelling. Het doel van deze koppeling is het bewaken van budgetten binnen de instelling. Binnen het bestelsysteem worden bestelling pas na goedkeuring door de budgetbewaker doorgezet naar de leverancier. Omdat deze budgetbewaking van hogerhand wordt afgedwongen, bent u als leverancier verplicht om uw systemen te koppelen.

Mocht u als leverancier de vraag krijgen om een dergelijke OCI koppeling te bieden, neem dan gerust contact met ons op om te kijken of dit voor uw systeem mogelijk is. Wij hebben ervaring met het koppelen van diverse systemen middels OCI. Voorkom lange ontwikkeltijden en vraag om informatie. Wij denken graag mee, zodat u deze mooie klant kunt behouden of binnenhalen.