Welkom bij Conneo

Wij automatiseren productie- en printbedrijven

Merk je dat je vastloopt in je automatisering, kom je met de bestaande oplossingen niet verder? Of stellen je klanten je vragen waar je nu niet aan kunt voldoen? Of wil je gewoon efficiënter gaan werken, omdat iedere dag dezelfde soort gegevens intypen geen bevredigend gevoel geeft?

Welkom bij Conneo Software. Wij helpen jou met het automatiseren van je productie- of printbedrijf. 

Waar veel orders verwerkt worden, is het zaak om zoveel mogelijk administratief handwerk te elimineren. Daarom koppelen wij zoveel mogelijk systemen en bedrijven met elkaar, zodat processen echt automatisch gaan lopen.

Wij werken langdurig en intensief samen met onze klanten, vaak vele jaren. Wij zijn dan ook niet alleen software-leverancier, maar ook adviseur en sparring partner op strategisch niveau. Wij geloven namelijk niet in snelle oplossingen en alleen maar quick wins. 

Kijk eens rustig rond, of neem eens contact op. We leren je graag kennen! 



Onze oplossingen:

Automatisch orders inboeken in je bedrijfssoftware vanuit webshops, email, klantsysteem, etc

Maatwerkapplicaties door middel van standaard software. De haarlemmerolie voor jouw bedrijfsproces

Automatisch zendingen inboeken en etiketten printen. Scan - Check - Print!

Slimme online verkooptools voor gebruik
door wederverkopers en eindklanten

Geavanceerde uploader voor gebruik
in je groot formaat print-webshop

Mobiel data verzamelen, voorraden beheren, zendingen afmelden en nog veel meer

Wil je je bedrijf koppelen aan klanten of leveranciers?

Je werkt voor een grote klant, bijvoorbeeld een verzekeraar, die meerdere keren per week vanuit zijn inkoopapplicatie afroepen voor drukwerk naar je toe mailt. Of je levert aan een webshop die jouw producten verkoopt. Zij sturen je dagelijks hun bestellingen in een mail, maar hebben al aangegeven dat ze ook wel in XML formaat kunnen bestellen. 

Of jouw leverancier vraagt of jij je bestellingen niet in een digitaal formaat kunt aanleveren, zodat hij ze niet meer handmatig hoeft in te voeren. Dat zou jou ook tijd schelen.

Voor al dit soort vragen hebben wij Conneo Link ontwikkeld. Slimme koppelsoftware die systemen aan elkaar verbindt. Waardoor overtypen van gegevens niet meer nodig is.

Wil jij het je klanten makkelijk maken om online bij je te bestellen?

Wij geloven dat Magento en soortgelijke webshops veel waarde kunnen toevoegen. In relatief korte tijd zet je daarmee een online bestelmogelijkheid voor je klanten op. 

Het nadeel van dit soort webshops is echter dat een klant vrij veel stappen moet zetten voordat hij zijn bestelling kan afronden. Het voelt vaak wat log en 'veel'.

Als je veel werkt voor zakelijke klanten, wederverkopers of in het geval van printwerk voor reclamebureaus, dan is een eenvoudige online besteltool vaak veel beter. Daarmee geeft je je klant virtueel toegang tot jouw orderinvoer systeem of productdatabase.

Je klant is blij dat hij zijn bestellingen veel sneller kan invoeren. En jij bent blij omdat de orders automatisch in je softwarepakket verschijnen. 

Wil je meer vastleggen dan je bestaande bedrijfssoftware aankan?

Wij zien bij veel klanten dat de bedrijfssoftware prima voldoet. Maar toch wil men vaak nog meer gegevens vastleggen. Als de bedrijfssoftware een standaard software pakket is, lukt het vaak niet dat soort wensen gerealiseerd te krijgen binnen de bestaande software. Onze Conneo Flow software legt dan als het ware een schil om je bestaande software heen, zodat je toch kunt vastleggen (en terugvinden) wat je nodig hebt.

Weet je nog niet wat je precies wilt automatiseren?

Het kan goed zijn dat je wel aanvoelt dat automatiseren de oplossing is voor de problemen die je tegenkomt. Maar je kunt het nog niet helemaal goed benoemen. Dan kan het handig zijn om een stap terug te doen. Kijk eens bij onze Conneo Roadmap. Met deze roadmap in de hand kunnen wij je coachen in het proces dat voorafgaat aan het echte automatiseren. En of de software dan uiteindelijk door ons geleverd wordt, of door iemand anders, dat is niet relevant. 

Ons doel is dat jij jouw ideale bedrijf inricht. 

Conneo is er voor ondernemers met een ordergestuurd bedrijf.

Veel ondernemers die bij ons klant zijn, hebben een drukkerij, groothandel of assemblagebedrijf. Of een ander bedrijf waar veel relatief kleine orders verwerkt worden. Waar veel administratieve werkzaamheden plaatsvinden, van orderinvoer tot het aanmaken van verzendetiketten. 

Het is onze passie om deze ondernemers te helpen om hun bedrijf weer stevig op poten te krijgen. Door een planmatige en doelgerichte aanpak. Door methodisch stappen te zetten naar een vooraf vastgesteld doel. 

Adviseurs die alleen maar plannen schrijven zijn er genoeg. Daar kom je niet altijd veel verder mee. Conneo gaat daarom een stap verder en levert naast een concreet plan en langdurige begeleiding ook praktische oplossingen in de vorm van de bewezen Conneo Flow software. Deze software is een aanvulling op je bestaande bedrijfssoftware en zorgt er voor dat processen echt vanzelf gaan lopen. Zodat je medewerkers weer tijd over hebben om kwaliteit te leveren!

Vragen? Plan een vrijblijvend overleg!

Wij vinden het belangrijk om je vragen direct inhoudelijk te bespreken. Dat scheelt jou en ons kostbare tijd. Onze specialisten zijn op afspraak beschikbaar voor een vrijblijvend en gratis overleg. Aarzel niet om een kwartier in te plannen via onderstaande afsprakenplanner, we denken graag met je mee. 

Natuurlijk mag je je vraag ook mailen naar info@conneo.nl. 

Waarom Conneo?

Onze klanten waarderen onze persoonlijke en betrokken aanpak. 

Gevestigd in de oostelijke helft van het land zijn we geworteld in een traditie van nuchterheid en noaberschap. 

Daarom laten we liever onze klanten vertellen hoe zij de samenwerking met ons ervaren.

Wat onze klanten zeggen

"Korte klappen, bereikbaar en oplossingsgericht" - Zwaan Printmedia 

Bas Preeker, Financial Manager: "Als je gaat samenwerken met een externe partij ben je afhankelijk van de snelheid en creativiteit van die partij. Dat zit bij Conneo helemaal goed! Korte klappen, bereikbaar en oplossingsgericht: wij zijn erg blij dat we de stap hebben gezet. Ik durf te stellen dat Conneo Ship ons zo'n 2 uur per dag oplevert, doordat alle transportgegevens in één keer uit ons systeem worden gehaald. Ook Conneo Link levert ons zichtbaar voordeel op. Ons DTP-platform, waarin bedrijven zelfstandig hun drukwerk opmaken, is nu gekoppeld aan ons management informatiesysteem. De bestellingen rollen nu automatisch in het systeem. Zelfs de PDF bestanden worden gecontroleerd en voorbereid. Hierdoor kunnen we voordeliger aanbieden en dus concurreren".

"Geen omkijken meer naar" - Peter Bosman Producties

Peter Bosman Producties heeft zich gespecialiseerd in digitaal geprinte buitendecoratie, zoals tuindoeken, tuinschilderijen, etc. Ze leveren veel aan diverse grote bouwmarkten en tuincentra. Standaard elektronische data-uitwisseling (Electronic Data Interchange of EDI) is daarbij een vereiste.
Peter Bosman, eigenaar: "Voorheen moesten wij elke order handmatig invoeren, nu hebben we er geen omkijken meer naar. Alles loopt via Conneo Link automatisch in het systeem binnen. Als een bouwmarkt een product scant, komt deze als order bij ons binnen. De gewenste aantallen worden gelijk gemaild naar orderverwerking en doorgezet naar de printerij. Daarmee zijn onze levertijden nog korter geworden, wat één van onze pre's is. Eventuele onduidelijkheden worden achter de schermen gelijk opgelost. Heb je een vraag, dan heb je ook direct antwoord of zelfs een oplossing."

"We hoeven alleen nog maar te controleren" - Lunado Signs & Displays

Lunado Group is dé specialist in buiskoppelingen en -bevestiginsproducten, aluminium en stalen reclameframes en sign- en displayproducten. Brede kennis en jarenlange ervaring vormen de basis van de succesvolle webshop. Met Conneo Flow, Link, Scan en Ship gaat het hele proces automatisch.

Leo Spoor, Senior Projectmanager: "Van binnekomende goederen tot het 'tracen' van verzonden orders en alles wat daar tussen zit: allemaal geautomatiseerd met Conneo software. We hoeven alleen nog maar te controleren. Zelfs de voorraad en de jaarlijkse balands worden door middel van draadloze barcodescanners (ook van Conneo) geteld en automatisch verwerkt. Dat maakt ons naast snel ook erg nauwkeurig. Eigenlijk hebben we alles geautomatiseerd, behalve de facturatie. Maar daar denken we nu ook over na.

Enter your text here...